loading...
رنگ خبر -- rangehkhabar
rasoolnasri بازدید : 3 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)
92/09/08 - 13:01


آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای نیست/ از اصول خود کوتاه نمی‌آییم

امام جمعه موقت تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی از همان روز اول امتحان خود را داد که نمی‌خواهد به دنبال خونریزی و ناامنی باشد بلکه طرفدار امنیت است.

خبرگزاری فارس: جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای نیست/ از اصول خود کوتاه نمی‌آییم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌آیت‌الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران ضمن تقدیر از فرماندهان و پرسنل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیداری که با نیروی دریایی ارتش داشتند، فرمودند که تنها سخت‌افزار کافی نیست و انسان‌ها نیروی دریایی را به این اقتدار رساندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه سخنان خود به موضوع توافق و قراردادی که در ژنو انجام شد اشاره و تصریح کرد:‌نظام جمهوری اسلامی ایران از همان روز اول امتحان خود را داد که به دنبال خونریزی و ناامنی نیست بلکه طرفدار امنیت و حامی مستضعفین و محرومان است.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ ایران نشان می‌دهد که ایرانیان از هزاران سال پیش از تمدن بالایی برخوردار بوده و نجابت خاصی داشتند، یادآور شد: علاوه بر اینکه اسلام استفاده از سلاح هسته‌ای را جایز نمی‌داند مقام معظم رهبری نیز فتوای صریح بر این معنا دادند و ملت ایران نیز اینچنین هستند.

امامی کاشانی تاکید کرد: ملت ایران اصلا حاضر نیستند خون مظلوم و بی‌گناهی را بریزند و چنین شاخصه و هویتی را دارد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: سلمان در کنار پیامبر اکرم نشسته بود پیامبر دست خود را روی شانه سلمان گذاشت و فرمود اگر علم در هر کجای عالم باشد افرادی از این نژاد یعنی نژاد سلمان ایرانی بود به آن دست می‌یابند.

امامی کاشانی تصریح کرد: ‌علاوه بر این بشارت قرآن درباره ایران تاریخ ایران هم نشان می‌دهد تمدن ایران در تمام قرن‌های گذشته بویژه وقتی اسلام آمد در آن تمدن قرار گرفت و درخشش خاصی یافت.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در برابر این مارکی که از قرآن کریم بر پیشانی ایرانیان خورده است، چند مارک هم بر پیشانی صهیونیست‌ها وجود دارد، گفت: صهیونیست‌ها، اسرائیلی‌ها و مقامات این رژیم و مثل یک حیوان به تمام معنا و ولگرد هستند که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند و مردمانی را همچون فلسطین از کشورشان بیرون می‌کنند، هر جا را بخواهند از بین می‌برند و خونریزی می‌کنند. این خوی درندگی، سگی و خوکی مال آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم آنها را ذلیل نامیده است، تصریح کرد: سران رژیم اسرائیل وقتی در صفحه تلویزیون ظآهر می‌شوند دنیا از آنها نفرت دارد و قیافه آنها برای مردم دنیا مشمئز است؛ آنها در شهوت همچون خوک و در درندگی همچون سگ هار هستند.

امامی‌کاشانی تاکید کرد: آنوقت آنها جمهوری اسلامی ایران را با این نجابت، اصالت، تمدن، اسلام، ولایت فقیه و رهبری عادل، باعث ناامنی منطقه و دنیا می‌دانند. آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اینچنین تبلیغ می‌کنند ولی خوشبختانه چهره کثیف و آلوده شان برای دنیا روشن شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اصلا به فکر سلاح اتمی نیست و حرکتش یک حق مشروع در غنی‌سازی است، گفت: خوشبختانه در این جریانی که رخ داد، تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی آقای ظریف و همکارانشان حرکتی را که شروع کردند که دو اثر مثبت و ارزنده داشت.

امامی کاشانی یادآور شد: اول اینکه نشان داد تبلیغات دشمن چه بود و آنها می‌خواستند چه تصویری از ایران نشان دهند اما مذاکرات نشان داد ایران به دنبال یک انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز برای داروسازی و فعالیت‌های علمی است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: دنیا اکنون فهمیده است که آنها دروغ می‌گویند. اسرائیل، آمریکا و انگلیس با یکدیگر همصدا شدند اما ملت‌ها می‌دانند که آنها نسبت به ایران دروغ می‌گویند.

وی در ادامه به تشریح موضوع NPT اشاره و اضافه کرد: NPT معاهده منع گسترش سلاح اتمی است که در آن آمده کشورها حق ندارند سلاح اتمی بسازند.

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: دومین نکته این است که کشورهایی که سلاح اتمی دارند حق ندارند اضافه کنند بلکه باید از زرادخانه‌ها بکاهند و آن را به حداقل برسانند و سوم اینکه کشورها می‌توانند از انرژی هسته‌ای استفاده کنند و این حق آنها و حق مسلم تمام کشورهاست.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: بر همین اساس توافق صورت گرفته است. حال اینکه وزیر خارجه آمریکا می‌گوید ما غنی‌سازی را نگفته‌ایم و توافق و معاهده را قبول کرده‌ایم، این همان چیزی است که حق ملت ایران است و این درست نیست که گفته شود مثلا معامله خانه می‌کنیم اما مشروط بر اینکه شما از هوای این خانه استفاده نکنید.

امامی‌کاشانی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند نرمش قهرمانانه به معنای این است که انسان در رسیدن به مقصود هنرمند باشد و با هنر و ‌دیپلماسی به مقصد برسد و در واقع این مسئله به این معنا نیست که از اصول دست برداشته شود و انسان از خطوط قرمز و حق قطعی و یقینی کشور ایران عدول کند.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: نکته سوم هم که مقام معظم رهبری در جواب نامه رئیس‌جمهور فرموده‌اند، این بود که باید در تمام مراحل با ایستادگی در خط مستقیم حرکت کرد. البته ایشان این مطالب را بیان فرموده‌اند که همواره در همه امور هدایت و راهنمایی را انجام می‌دهند و در اینجا نیز هدایت، راهنمایی و حمایت کرده‌اند.

آیت‌الله امامی کاشانی با بیان اینکه این قدم اول است، تصریح کرد: حال باید دید آنها چه می‌کنند. عهدشکنی از جانب آنها زیاد است و کاری به پیمان و عهد ندارند اما در اینجا صفا و صمیمیت است؛ این مذاکرات نشان داد حق این است و معاهده NPT را برای تمام دنیا روشن کرد.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر اساس تبلیغات خود درست کرده بودند دیوارش شکست و نمی‌تواند در دنیا توجیه داشته باشد و هر ملتی که بفهمد، اظهار تنفر می‌کند. خود ملت آمریکا نیز از دولت آمریکا ناراضی می‌شود.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: باید توجه داشت شیطان از یمین، یسار و شمال و جنوب می‌آید و اینها شیطان‌های روزگار هستند و باید با درایت با آنها روبرو شد.

وی گفت: در عین حال همه ما وظیفه داریم در پست خود به آنچه وظیفه‌مان است به درستی عمل کنیم؛ وزیر خارجه آمریکا تکرار می‌کرد و رژیم صهیونیستی نیز آن را تکرار می‌کرد که ما این تحریم‌ها را اعمال کردیم و با این تحریم‌ها ایران تسلیم شد و پای میز مذاکره آمد باید به آنها گفت عزت ایران بر اساس معنویت است نه مادیات.

امامی کاشانی ادامه داد: شما دنیای مادی هستید و اصالت را به ماده می‌دهید اما اسلام اصالت را به روح، اندیشه و معنویت می‌دهد البته اقتصاد مهم است. تحریم‌ها مردم را به مشکل می‌اندازند و آزاد کردن تحریم‌ها رفاه می‌آورد اما این به این معنا نیست که تحریم‌ها ایران را به میز مذاکره کشاند.

وی تاکید کرد: ملت ایران از مزایای علم‌دوستی، دانش‌دوستی و دانشگاه‌ها برخوردار است؛ ملتی که پایبند به علم و اخلاق است و اهل ایثار و فداکاری است. این مزایا به ما عزت و اقتدار می‌دهد و دنیا باید ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را بشناسد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امیدوارم دولت نیز به صورت قوی در تمام امور بتواند مشکلات، بویژه مشکلات اقتصادی را برطرف کند.

امامی‌کاشانی همچنین در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه تهران ضمن تسلیت به مناسب سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین (ع) اظهار داشت: عصری که امام سجاد (ع) در آن زندگی می‌کردند فاقد اخلاق بود و ایشان تبیین اخلاق اسلامی را بر عهده داشتند.

وی یادآور شد: امام سجاد (ع) وظیفه بزرگ و سنگینی بر عهده داشتند و آن ارتباط انسان‌ها با خداوند بود که صحیفه سجادی تابلویی از این ارتباط است.

امام جمعه موقت تهران همچنین تاکید کرد: ولایت 4 مرتبه دارد مرحله اول ولایت تکوینی است و مرحله دوم ولایت در مقام تشریح است؛ ولایت از نظر بیان اخلاق و مقتدا بودن در اخلاق مرحله سوم و ولایت در مقام حکومت مرحله چهارم به شمار می‌رود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 2,422